Slevová karta MOL od MediPool – nakupujte paliva za výhodné ceny

Běžný zákazník má možnost na čerpacích stanicích nakupovat paliva na základě totemové, tedy stojanové ceny. S naší dobíjecí palivovou kartou však může člen programu MediPool v České republice čerpat výhody z využívání ceny z kartového ceníku, který není pro běžného spotřebitele dostupný.

Všichni držitelé palivových karet MediPool mohou tankovat za speciální plošné ceny.
Můžete tak tankovat se slevou až 5,- Kč za litr oproti ceně na totemu (stojanu).

Kartová ceníková cena je cena týdně vyhlašovaná společností MOL. Tato ceníková cena představuje stejnou cenu na všech čerpacích stanicích v dodavatelské síti v zemi, takže zákazník nemusí porovnávat ceny jednotlivých čerpacích stanic.

Našim kartovým zákazníkům tak poskytujeme plošně uplatňovanou slevu z každého načerpaného litru PHM. Cena paliva pro člena programu se vypočítává následovně:

kartová ceníková cena minus sleva

Dále může náš zákazník těžit z garance nejnižší ceny – pokud nastane situace, že cena na určité čerpací stanici bude nižší než cena pro zákazníka – člena programu MediPool, tedy zvýhodněná kartová cena, bude zákazníkovi účtována cena této čerpací stanice, tedy nižší cena.

Stačí na kterékoli čerpací stanici sítě MOL uhradit načerpané PHM naší kartou MediPool. Po přihlášení do programu a dobití kreditu naleznete aktuální ceny PHM u jednotlivých čerpacích stanic distribuční sítě týdně vždy ve své e-mailové schránce. Tyto ceny jsou platné na všech čerpacích stanicích uvedených zde: http://cerpacistanice.molcesko.cz/media/files/MOL_CR_cerpaci_stanice_dle_mesta.pdf a platí pouze při platbě naší kartou.

Stručné shrnutí:

  • Ceníková cena (tzv. List Price) je vyhlašovaná týdenní cena platná na všech čerpacích stanicích dodavatele PHM, která je předem oznamována našim zákazníkům mailem.
  • Možnost tankování za jednotnou vyhlašovanou týdenní cenu (List Price) nebo za totemové ceny v případě, že tato je na dané čerpací stanici nižší.
  • Ceníková cena představuje komfortní tankování, protože řidiči již nemusí hledat čerpací stanice s nejnižšími cenami, sjíždět ze svých tras a ztrácet čas.

Výhody vyhlašovaných cen:

  • předem známá cena – víte předem, za kolik natankujete;
  • komfortní cena – platná na všech čerpacích stanicích dodavatele PHM – společnosti MOL;
  • efektivní cena – úspora času i peněz;
  • s vyhlašovanou cenou můžete dosáhnout slevy až 5,- Kč/lit. PHM oproti totemovým, tedy stojanovým cenám dle konkrétní lokality;
  • speciální cena – sleva pro členy programu MediPool.

 

Staňte se spokojeným uživatelem naší slevové tankovací karty MediPool a využívejte všech výhod naplno!

Stručné shrnutí

MOL GOLD PREPAID – předplacená palivová karta MediPool

Nejlepší volba pro ty, jejichž vozidla jezdí pouze v tuzemsku.

Předplacená palivová karta vhodná pro jednotlivce s IČ nebo živnostenským oprávněním a malé firmy.

Obchodní podmínky

  • Velmi výhodné ceny paliv

Bezpečnost

  • Kód PIN
  • On-line autorizace
  • Možnost nastavení limitů na kartě
  • Možnost specifického nastavení karty, např. omezení produktů

Fakturace

  • Platba formou předplatby s následnou fakturou – daňovým dokladem

Základní fakta o použití karty přehledně

Pohonné hmoty (PHM) běžná i prémiová paliva (benzín, nafta)
Autopříslušenství provozní kapaliny, maziva, náhradní díly, autopotřeby, povinná výbava
Potraviny/nápoje potraviny, nápoje
Pozn. prostřednictvím zákaznického on-line portálu lze měnit individuálně pro každou kartu např. výši a typ limitů, PIN ke kartě apod.
Služby mytí vozidel, další dostupné služby
Dálniční poplatky možnost nákupu dálničních známek v shopech čerpacích stanic
Akceptace karet síť čerpacích stanic MOL, Pap Oil a Slovnaft v ČR
Sleva z týdenních vyhlašovaných cen společností MOL ČR
Zákaznický on-line internetový portál OCC (Online Card Center)
Zabezpečení karty PIN kód

MOL GOLD PREPAID – předplacená palivová karta MediPool

Nejčastěji kladené otázky a odpovědi (F.A.Q.)

  • 1. Komu je předplacená palivová karta MOL GOLD PREPAID určena?

    Je určena všem klientům MediPool, kteří mají IČ nebo živnostenské oprávnění, realizují své cesty v České republice a hledají palivovou kartu pro nákup pohonných hmot za výhodných podmínek oproti běžným tržním cenám.
    Je určena pro ty, kteří chtějí:
    • používat jednu z největších sítí čerpacích stanic v České republice s vysoce kvalitními pohonnými hmotami;
    • zároveň chtějí snadno a účinně kontrolovat náklady. Předplacená palivová karta Vám umožní maximální kontrolu a plánování nákupů pohonných hmot;
    • využívat pohodlné a jednoduché řešení k nákupům pohonných hmot;
    • používat kartu bezpečně a mít své nákupy pod kontrolou.

  • 2. Kde předplacená palivová karta MOL GOLD PREPAID platí?

    Platí v celé síti čerpacích stanic MOL, Pap Oil a Slovnaft v rámci České republiky. V současnosti jde o širokou síť více než 300 čerpacích stanic.

  • 3. Lze na předplacenou palivovou kartu MOL GOLD PREPAID nakupovat i další produkty a služby MOL ČR?

    Ano, palivovou kartou můžete hradit všechny produkty a služby na čerpacích stanicích MOL ČR včetně doplňkového sortimentu, maziv, autopříslušenství nebo mytí vozidel.

  • 4. V čem spočívá hlavní výhoda předplacené palivové karty MOL GOLD PREPAID?

    Stručně řečeno, s námi ušetříte. A to ve velké síti! Běžný spotřebitel nakupuje paliva na čerpacích stanicích za tzv. totemové ceny. Společnosti, které řeší úspory při nákupu pohonných hmot, nakupují za výhodnější, centrálně vyhlašované, týdenní ceny. Za tyto vyhlašované ceny můžete nakoupit PHM na jakékoliv čerpací stanici skupiny MOL v ČR, a to bez ohledu na aktuálně platné ceny na čerpacích stanicích (tj. ceny totemové).

  • 5. Jak velkou slevu získám s předplacenou palivovou kartou MOL GOLD PREPAID?

    Sleva prostřednictvím předplacené palivové karty MOL GOLD PREPAID z týdenní vyhlašované ceny se liší podle čerpací stanice. V některých případech může dosáhnout 4 až 5 Kč za litr PHM oproti platné totemové ceně.

  • 6. Co jsou to totemové ceny pohonných hmot?

    Jde o ceny jednotlivých druhů PHM, které naleznete na tzv. cenovém totemu (sloupu) na každé čerpací stanici, k níž si přijedete načerpat palivo. Totemové ceny na čerpacích stanicích jsou stanoveny individuálně, mohou se měnit i několikrát denně a obvykle se liší v závislosti na lokalitě, dostupnosti této stanice pro motoristy a šíří poskytovaných služeb.

  • 7. Co jsou to týdenní vyhlašované ceny pohonných hmot?

    Jde o jednotné ceny jednotlivých druhů PHM, které MOL ČR vyhlašuje centrálně dopředu pro příslušný kalendářní týden. Tyto ceny jsou dostupné pouze smluvním partnerům. Běžný spotřebitel u čerpací stanice pohonné hmoty za tyto ceny nenakoupí.

  • 8. Jak uplatním slevu?

    Zaplatím předplacenou palivovou kartou MOL GOLD PREPAID, přičemž podmínkou je dostatečný kredit na mém zákaznickém účtu. Sleva z ceny každého natankovaného litru je Vám zohledněna v daňovém dokladu na konci každého měsíčního zúčtovacího období.

  • 9. Zaplatil jsem u pokladny předplacenou palivovou kartou MOL GOLD PREPAID a na účtence přitom vidím naúčtovánu běžnou, tzv. totemovou cenu. O stejnou částku byl ponížen také disponibilní kredit na kartě. Jak to?

    Nemějte obavy, vše je v pořádku, o slevu nepřicházíte. Důvodem je skutečnost, že slevy jsou registrovány a zúčtovány centrálně, nikoliv na dané čerpací stanici. Na dokladu, který obdržíte od obsluhy, proto uvidíte vždy celkovou cenu zakoupeného paliva bez slevy, odpovídající aktuální ceně totemové. O tuto cenu bude na Vašem zákaznickém účtu ponížen disponibilní kredit, avšak na konci účetního období Vám bude zpětně přiznána vyhlašovaná cena a sleva za všechny nákupy paliv, které jste uskutečnili v daném období. Vše si následně můžete ověřit na Vašem on-line zákaznickém účtu nebo v obdržené faktuře.

  • 10. Záruka nejlepší ceny

    Ojediněle může nastat situace, že se totemové, tj. prodejní ceny na konkrétní čerpací stanici neřídí všemi trendy vývoje cen ropy a PHM a klesnou pod hladinu týdně vyhlašovaných cen. Abychom Vám poskytli kvalitní služby, nabízíme Vám záruku nejlepší ceny. Jestliže by byla prodejní cena Vámi zakoupeného paliva na konkrétní čerpací stanici nižší než aktuální týdenní vyhlášená cena po započtení přiznané slevy, bude Vám automaticky za toto čerpání PHM účtována výhodnější cena – v tomto případě cena totemová. Tím Vám můžeme zaručit, že palivo budete nakupovat vždy za nejvýhodnější cenu.

  • 11. Jak mohu požádat o předplacenou palivovou kartu MOL GOLD PREPAID?

    Klikněte jen na tlačítko “Objednávka” a objednejte si svou předplacenou palivovou kartu. Váš požadavek zpracujeme v nejkratším možném čase, abyste svou kartu získali co možná nejdříve. Můžete nás též kontaktovat každý pracovní den od 9:00 do 17:00 hod. přímo na naší zákaznické lince 606 607 706 nebo na e-mailu info@medipool.cz.

  • 12. Jaké druhy paliva mohu nakoupit prostřednictvím předplacené palivové karty MOL GOLD PREPAID?

    Běžná i prémiová paliva (různé druhy benzínu a nafty) prodávaná v sítí MOL ČR.

  • 13. Jak a kdy obdržím objednanou palivovou kartu?

    Předplacená palivová karta MOL GOLD PREPAID Vám bude zaslána na Vámi vyplněnou kontaktní adresu po zaslání Vámi podepsané smlouvy, úspěšné registraci do kartových systémů MOL a následném přijetí první předplacené částky, tj. nabití palivové karty ve výši min. 2.000 Kč. Odděleně Vám bude zaslán také PIN kód. O celém průběhu budete informovánispolečností MOL ČR prostřednictvím e-mailových zpráv.

  • 14. Kdy mohu začít používat svou palivovou kartu?

    Vaši kartu můžete po prvním nabití předplacené částky začít používat ihned po obdržení karty a PIN kódu.

  • 15. Jak kartu nabiji?

    U registrovaných předplacených palivových karet převodem z Vašeho bankovního účtu.

  • 16. Je předplacená palivová karta MOL GOLD PREPAID nějak limitována?

    Může být. Horní limit pro čerpání pohonných hmot si nastavíte sami online v OCC (Online Card Center). S užíváním karty také nejsou spojeny žádné skryté poplatky. Vaše čerpání paliv a nákupy doplňkového zboží a služeb jsou tak limitovány pouze výší nabití Vašeho kreditu na kartě a originálním nastavením karty dle Objednávky.

  • 17. Mohu požádat o více palivových karet?

    Ano, úplně nezávisle na Vaší spotřebě si můžete objednat další předplacené palivové karty. Je však třeba mít na paměti, že na Vašem zákaznickém účtu musí být dostatečný zůstatek pro jejich používání.

  • 18. Jak je předplacená palivová karta MOL GOLD PREPAID zabezpečena?

    Karta je chráněna čtyřmístným PIN kódem. Ten Vám po podpisu smlouvy a vystavení karty přijde poštou samostatně, odděleně od karty.

  • 19. Jak mohu změnit PIN kód své karty?

    Všechny změny mohou být provedeny přímo v kartovém internetovém portálu OCC.

  • 20. Jak dostanu svou fakturu?

    Vaše faktura je Vám k dispozici ke kontrole a stažení obvykle do 3 dnů po skončení účetního období ve Vašem účtu v kartovém internetovém portálu OCC. Faktura Vám bude poté zaslána elektronicky na Váš e-mail zpravidla do jednoho týdne od konce měsíce.

  • 21. Proč je má karta blokována?

    Palivová karta může být zablokována z jediného důvodu, a to kvůli třikrát chybně zadanému PIN kódu.

  • 22. Co mám dělat, pokud došlo třikrát k chybnému zadání PIN kódu?

    Pokud zadáte PIN kód třikrát chybně, Vaše předplacená palivová karta bude zablokována. V takovém případě v době mezi 8:00 a 17:00 hod. volejte zákaznické centrum MOL ČR na tel. 241 080 800. Pokud k této situaci dojde mimo uvedenou dobu, je třeba vyčkat automatického odblokování karty, a to do nejbližší půlnoci. Následně máte k dispozici pouze jeden pokus pro zadání správného PIN kódu, jinak dojde k opětovné blokaci.

  • 23. Jak postupovat v případě technických problémů na čerpací stanici?

    Jestliže dojde na čerpací stanici k jakýmkoliv technickým problémům spojeným s užíváním Vaší předplacené palivové karty MOL GOLD PREPAID, požádejte obsluhu o kontaktování non-stop autorizačního centra MOL ČR na lince +421 240 555 212 (hovor na Slovensko) nebo jej můžete kontaktovat sami.

  • 24. Jak mám postupovat v případě ztráty palivové karty?

    Jestliže dojde ke ztrátě nebo odcizení Vaší předplacené palivové karty, můžete si svou palivovou kartu zablokovat a následně v případě potřeby také odblokovat prostřednictvím on-line kartového portálu OCC. V případě, že tak chcete učinit ihned nebo při technické závadě, je Vám k dispozici Zákaznické centrum MOL ČR na lince 241 080 800, kde Vám poradí zkušení operátoři. Veškeré operace spojené s použitím palivových karet, jako je blokace apod., jsou zdarma.

  • 25. Uvítáme Vaši zpětnou vazbu

    Vaše spokojenost je pro nás to nejdůležitější. Prosíme, dejte nám zpětnou vazbu a pomozte nám tak zlepšovat naše služby pro Vás.